Het bestuur:

Mike Hermans: voorzitter en mede oprichter van stichting HB Events. Altijd in voor een feestje, en mist vooral het ouderwetse dorpsgevoel in de wijk. Geïnspireerd door het vroegere Breda Ballon Fiësta wil hij weer evenementen op de kaart zetten, waarbij de hele wijk weer de mogelijkheid heeft samen te komen, het "ons kent ons" gehalte weer vorm krijgt, en de Haagse Beemden voor goed van een stoffig imago af komt. Zijn motto "niks doen is het makkelijkst" spreekt hij maar wat graag uit.

Paul vd Heuvel: secretaris, penningmeester en mede oprichter van de stichting. Vanuit zijn vrijwilligers verleden bij WDS'19 en zijn sport verleden gebrand om sportiviteit in de wijk te brengen voor alle leeftijden, en dat te combineren met een groter geheel. Buiten de rekenmachine beheert hij ook een behoorlijke kladblok aan ideeën welke de Haagse Beemden uit de klad kunnen helpen. De jeugd heeft voor hem de toekomst, maar hij staat ook graag stil bij de ouderen in onze wijk, en hoe wij hen de aandacht kunnen geven die zij verdienen.

Sandra van Lint: de vliegende keeper in het bestuur! Als vliegende keep zal Sandra letterlijk de stoel van Mike of Paul overnemen bij afwezigheid van 1 van deze 2 heren. Orde, netheid en punctualiteit zijn voor haar een voorwaarde, en door haar gezinsleven is de jeugd haar zeker niet vreemd! Zij zal zich dan ook in gaan zetten om de jeugd in de Haagse Beemden te betrekken bij onze activiteiten zodat HB Events ook binnen de jeugd een verbindende factor kan worden. Gezamenlijk de Haagse Beemden lekker levendig houden is haar doel binnen onze organisatie.

Het promotie team:

Lindsay Keijer: als fan van het eerste uur komt ze ons team versterken op de promo afdeling. Hoewel klein van stuk, door haar grote hart kun je niet om haar heen! Ze is onze oren en ogen in de wijk, en omdat ze altijd op zoek is naar gezelligheid voor haarzelf en haar gezin, is ze een expert in het geven van tips waarmee we onze evenementen ook kunnen verbeteren. Een ambassadeur van zowel onze bezoekers als van ons dus!

Dick Raaijmakers: het leven is een feestje, je moet er uit halen wat er in zit. De boodschap die Dick met een lach en een vrolijk praatje moeiteloos op iedereen over weet te brengen. Ook Dick weet wel raad met gezelligheid en stuurt u graag naar het juiste evenement!

Miranda van Avoort: ze lijkt de rust zelve, maar niks is minder waar! Waar een feestje te beleven valt is Miranda! De voetjes moeten voor haar wel van de vloer kunnen, een keiharde eis die zij stelt aan een evenement. Zij kan u moeiteloos vertellen waar je dat het beste kunt doen, uiteraard met een vriendelijke glimlach!

Ramon vd Want: de Teddybeer uit de Haagse Beemden, vertolker van het levenslied, genietend van het leven en in voor een feestje! Vanuit zijn muzikale achtergrond staat hij ons bij met vele tips, en een groot netwerk. Hij geniet van de momenten met zijn vrienden en zijn gezin, en wilt graag dat u dat ook doet. Vraag het hem maar, hij wijst de weg wel naar het volgende evenement!

Administratieve ondersteuning:

Mandy vd Heuvel: dochter van Paul, komend uit een gezin waarin feestjes niet vreemd zijn. Mandy staat ons op de achtergrond bij met administratieve ondersteuning. Zonder haar hulp zouden we de grootste moeite hebben om de administratie rondom de avondvierdaagse rond te krijgen. We hopen dat het haar gaat bevallen, en ze ook na de avondvierdaagse ons team wil blijven versterken.

Sponsoring/inkoop:

Diana vd Heuvel: de vrouw van Paul welke ook graag de stichting ondersteunt door voor diverse evenementen op jacht te gaan naar de leukste prijsjes om weg te geven. Deze vrouw laat zich niet wegsturen zonder haar zin te krijgen, maar, dat doet ze wel met een lach en humor! Voor financiële sponsoring verwijst ze u graag door naar het bestuur, en ook legt ze u graag uit wat onze activiteiten zoal inhouden. Ook denkt ze graag met ons mee over inrichting van onze evenementen en activiteiten. Kortom een waardevol manusje van alles in het geheel dat met veel plezier wat tijd steekt in HB Events.

Onze huisfotograaf:

Astrid Hop: een scherp oog voor details en een neus voor sfeer. Astrid maakt voor ons de mooie foto's van de evenementen en zal u altijd netjes vragen of u op de foto wilt. Niet alleen is zij onze fotograaf maar ze leert ons ook tips en tricks voor wat betreft de mediamolen. En niet te vergeten is zij het meesterbrein achter de lichtjesroute waar wij haar uit alle macht weer proberen te ondersteunen! Een goed voorbeeld over hoe we samen kunnen werken met elkaar, en voor elkaar.

Vrienden van de stichting die met regelmaat helpen:

Bart Kuiper: een goede vriend van de stichting die met zijn ongekend droge humor altijd de juiste toon weet te zetten. Hij is er altijd al mee bezig voordat je de vraag hebt kunnen stellen, en dat komt omdat het zijn volledige aandacht heeft. Scherp en gevat, maar altijd met een lach en humor. Bart is iemand die graag de handen uit de mouwen steekt voor een feestje. Daar waar hij tijd heeft en hulp nodig is, kan je op hem rekenen.

Stef Polman: de rust zelve, maar genietend van gezelligheid in het leven! Stef weet altijd de puntjes op de i te zetten. Dat waar wij hulp bij nodig hebben, en hij tijd heeft, geeft hij zijn volle toewijding. Ja kan hem van alles toevertrouwen, of het nu gaat om verkeer te regelen, of op te bouwen en alles wat er tussen zit. Stem het met hem af, en het komt voor elkaar!

Erwin Smit: net als Bart een goede vriend van de stichting en niet vies van de handen uit de mouwen steken. Hij houdt niet van de spotlight, maar omdat we hem enorm waarderen, geven we hem hier toch een schaduwplek.

Pim Kanters: Net als Erwin Smit geniet hij van de anonimiteit, maar ook Pim steekt graag de handen uit de mouwen als hij daar de tijd toe heeft, en is daarmee een waardevolle vrijwilliger voor ons!

Richard de Wijk: niet onbekend met feesten en evenementen, en een gastheer pur sang! Hij zal u altijd vriendelijk en kalm te woord staan, en eventuele klachten in ontvangst nemen en bij het bestuur melden. Hij onderhoud tijdens de grote evenementen het contact tussen bezoekers, bestuur en beveiliging om alles op rolletjes te laten verlopen. Over rolletjes gesproken, ook het zwaar materieel in de vorm van podiumwagens wordt door hem naar de evenementenlocatie gerold tijdens de opbouw.

Een top team voor en top wijk!

Een goed team dat onderling ook goed klikt is van levensbelang voor een stichting als HB Events. Als de klik onderling goed is, dan weet je ook dat men elkaar uit helpt. En dat zien wij binnen ons team gebeuren, en alles gaat gepaard met een lach... dat is iets waar WIJ als HB Events in elk geval enorm trots op zijn! Zonder dit team zou de ontwikkeling van de stichting namelijk al snel stagneren, en dat terwijl we nog vele plannen hebben voor de toekomst....